É proibido desmembrar meus kits para coloca-los em orkut, picasa, e/ou outro tipos de sites, vc pode divulgar meus kits linkando para minha page.
Eu não autorizo ninguém a desmembrar meus kits se o fizer é crime previsto no artigo 184 do Código Penal Lei 9610.

07 maio 2010

Template Delicado

Fui fazer um LO e gostei tanto da página que resolvi trnsformar em Template rsrsrsrsrsr
Espero que gostem....



Créditos: Kit Courant d'air by Fran (Imagine) e Template Delicado by Ângela Cristina
Bjkas e bom scrap!!!

5 comentários:

  1. I hope you will understand my comment. Thank you for using my latest kit. Lovely LO ! Fran (Imagine)

    ResponderExcluir
  2. Oups, thank you also for your lovely template!

    ResponderExcluir
  3. Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

    ResponderExcluir
  4. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [08 May 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

    ResponderExcluir
  5. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on May. 08, 2010. Thanks again.

    ResponderExcluir

Obrigada pelo seu comentário...

Related Posts with Thumbnails